Sjutton dagar kvar!

Nu börjar det närma sig slutet av mitt freshman year. Bara en vecka innan Finals week börjar, något jag inte ser fram emot jättemycket..
Den här veckan var sista veckan som vi är tillåtna att träna med coacher enligt NCAA regler så de två sista veckorna kommer bestå av fys från ett program som vi fått av vår strength and conditioning coach och basket på egen hand.

18196148_1752546624760905_403365645_o.jpg

Helt ärligt så har det inte hänt så mycket annat än skola och träning (som vanligt) på senaste tiden. Jag och Blanca har varit på en massa baseball matcher för att försöka lära oss reglerna men det är helt omöjligt haha, någon dag så! Vi har haft några recruits som har varit här och det kommer en till som ska sova hos mig och Blanca på söndag, så hoppas hon är duktig och vill komma hit för vi behöver några fler posts eftersom att det bara är jag och KJ kvar + en transfer.

18209426_1752546591427575_225996864_o.jpg

Vi har också fått veta att vår assisterande coach Eddie ska sluta, hon åkte till sitt nya jobb idag. Det är sjukt tråkigt, men jag hoppas att det passar henne bättre där. Nu hoppas jag bara att vi kan få in några nya bra assisterande!

Snaaaaaart är jag hemma!! Bara 17 dagar kvar och jag längtar så mycket!!

Kommentera

