Holaaa!

Igår efter matchen mot Bryant (som vi vann!!) flög vi till Miami. Vi landade kl 20.00 och det var 26 grader ute, helt galet att gå från -20 till +26 på ett dygn!

Idag började vi med att frukost och film och sedan 2 timmars träning. Efter det var det äntligen dags för fritid på South Beach i 3 timmar. Vi började med att gå till en shoppinggata men vände snabbt om för att gå till stranden eftersom att det var 29 grader ute. South Beach är den bästa stranden jag varit på på väldigt länge. Sanden är så mjuk och vattet var perfekt temperatur och vågorna var inte för stora och inte för aggresiva.

Jag, Sigi och Sierra gick väldigt långt ut där vågorna var större. Helt plötsligt från ingenstans dök en man upp och ropade på hjälp, han tog sig inte in igen för vågorna var stora och drog med sig oss ut. Jag har ingen aning om varför han inte försökte simma in men jag och Sigi tog tag i en varsinn hand och försökte dra honom in. Men han gjorde ingenting själv så vi tog oss ingenstans. Efter 10 min eller liknande tog vi oss tillslut så långt in att han kunde klara sig själv. Ett tag trodde jag att han drev med oss men han såg väldigt skärrad ut och speciellt när han tog sig till sina vänner. Så jag och Sigi räddade helt enkelt ett liv idag hahaha.. På kvällen gick vi till en Kubansk (?) restaurang, det var så gott men väldigt mycket!!

Idag har helt enkelt varit en väldigt bra dag! Jag gillar verkligen Miami, såååå najs! Jag glömde hela tiden bort att vi var ute när det var så varmt haha!

Kommentera

