Ett snabbt hallå

Hej och hå nästa vecka är det Finals week vilket betyder att detta är sista veckan vad lektioner, halleluja! Det betyder också att jag har/haft två portfolio inlämningar, ett midterm och ett quiz.. plus två finals och ett exam nästa vecka så all min vakna tid som inte går åt basket eller att äta just nu består bara av plugg.

Vintern har kommit till Maine vilket gör mig lite glad, man får ju mer julkänsla är det är vitt på marken! Idag har det varit runt -5 grader och det är jag väl inte lika glad för.. men men det är i alla fall inte -20 än haha! 

Klockan är just nu 00.40 och jag har en 8am imorn så jag kommer skriva en liten basket recap efter att finals är över. Vi har match mot Northeastern imorn i Cross center och match på lördag mot Dartmouth tror jag, den är hemma också. Det är två matcher som vi borde vinna men samtidigt har vi sprungit som galningar de senaste dagarna så vi får se. Men kul ska det bli att spela hemma igen efter 2 veckors resande!

Godnatt hörs efter finals..!!

Kommentera

