Nu var det ännu en gång länge sedan jag skrev något här, jag ber om ursäkt till er flitiga som fortfarande kikar in varje dag!

Det finns flera anledningar till att jag inte har skrivit, bl.a att jag är trött hela tiden, mycket plugg, och resorna har dragit igång. Men också för att det har varit några besvärliga veckor för både vårt lag, samt mig själv. Det här är något som jag inte riktigt vill prata om här, då jag inte vet vem som läser och alla har tillgång till vad jag skriver. Om någon vill veta mer så får ni gärna höra av er!

Jag sitter på mitt hotellrum i South Carolina där vi spelat tre matcher mot Saint Peter’s, University of South Carolina och Hampton. Vi vann bara en av matcherna vilket var en besvikelse då vi idag förlorade mot Hampton, en match vi verkligen borde ha vunnit. Efter det hade vi ett två timmar långt lagmöte med bara oss spelare där mycket bra kom fram och folk började öppna upp sig mycket mer än tidigare och jag kände att vi fick lära oss mer om varandra.


På måndagen spelade vi mot USC inför ca 11 000 människor, en upplevelse i sig!!

Efter mötet tog jag och några andra oss en längre promenad runt campus och till the state house of South Carolina. Det var så skönt att bara få gå runt på ett ställa där jag inte har någon aning om vart jag är någonstans utan bara gå runt, utan mål. Deras campus är så stort, det ser ut som en helt vanlig stad med restauranger, barer, och hotell mitt i campus. Det är helt annorlunda än i Maine.


Det upplysta som syns långt bort är USCs football arena, den är enorm!

Här har ni en liten update, hoppas att allt är bra med alla hemma! Jag saknar er såå!

Kommentera

