Tiden går så himla fort, nu måste jag uppdatera här igen!

Helgen kändes för en gångs skull som en helg, på lördagen gjorde vi absolut ingenting. Jag låg i sängen hela dagen, kollade på netflix, pluggade och passade på att bara vila. Hela söndagen gick åt till träning, jag gick till omklädningsrummet en timme innan för att gå igenom alla spela i vår play book. Sedan var det dags för lifting i en timme, 30 min efter det var det dags för basket och då bestämde coach Barron sig för att vi skulle köra 3 och en halv timme… Jag gick alltså till hallen 12.30 och gick till middagen kl 19.00, all tid däremellan var jag i hallen, haha vilket liv..! Med den lilla energin jag hade kvar pluggade jag ett tag och sen slocknade jag.

På måndagen hände inget roligt, speciellt inte träningen, vi gjorde en dålig träning och coach var sjukt arg så det glömmer vi. Igår hade vi ingen träning utan Fun Jam i hallen där vi ska spela våra matcher. De som köper säsongsbiljetter kom och valde ut sina platser och vi körde en liten clinic med barn som kom dit och sen var det mer plugg!

Idag gick träningen mycket bättre för laget och för mig. Vi hade mycket mer energi och jag och Laia hittade varandra sjukt bra i zon offense. Båda av våra två zon offense är lika de vi spelat i landslaget förra året så det är najs, jag behöver inte lära mig något nytt utan bara hitta varandra på planen. Nu på kvällen har jag tagit det lugnt, pluggat lite och mest kollat netflix.

Två träningar kvar till match! Wopwooop!

 

Kommentera

