Halli hallå, jag har ett litet break så jag tänkte passa på att uppdatera här för ovanlighetens skull.

Det känns verkligen att vi börjar närma oss säsongen nu, det är 6 träningar (inklusive idag) kvar till vår första match mot Stone Hill som är ett div 2 lag. Jag är såå taggad men också rädd, haha, alla säger att vi tränar på bra osv men vi har inte riktigt hittat flytet i spelet än. Förhoppningsvis kommer det falla på plats snart om inte under matchen, för nästa match efter det är mot Purdue och de är sjukt bra..

Den här veckan har varit full av plugg, jag hade ett midterm i KPE. Det kändes som att det nästan var för lätt men jag tror att jag bara pluggade mer än vad jag behövde. Jag har haft två ENG 101 inlämningar, ett PSY quiz och imorgon har jag ett exam i PSY. Idag är det bara plugg inför det som gäller!

Okej det här blev ju inte klart på breaket jag hade men träningen idag var väldigt lätt, vi gick igenom alla spel och options i spelen 5-0 för att få det på film och påminna oss om de alla. Efter det gick vi och kollade fotbolltjejernas sista match för säsongen mot Albany, tyvärr förlorade de med 2-1 så det blir inget slutspel…

Nu ska jag sista minuten plugga, godnaaatt!

Kommentera

