Oj oj vad tiden har gått, nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här.. Jag har helt enkelt haft så sjukt mycket att göra och varit så trött på kvällarna. De har 3 timmars träningarna har helt enkelt tagit all energi ur mig. De tar så mycket av tiden på dagarna, jag är ofta där 1 timme innan för att gå till Andylinn och sedan göra mig redo för träning. Sedan är det träning i 3 timmar och sedan tar foamrolling, isbad, dusch och mat ca. 1-1.30 så det tar alltså ca 5 timmar per träning. Ibland, som imorn, har vi 1 timme lift innan träningen vilket tar ännu längre tid.

Så vad har hänt den här veckan?

Måndag och tisdag hade vi ingen skola pga fall break, men vi hade träningar båda dagarna och sedan pluggade jag sjukt mycket.
Varje dag på träningarna går vi igenom nya saker så det är så sjukt mycket att hålla reda på, vi har 100 miljoner spel och 100 miljoner kombinationer av varje spel. När coach kallar spelen så tar namnen aldrig slut haha som ex. Work the U – Florida – Point over the top – Diagonal = detta är alltså ett spela som vi ska göra på 30 sek..! Vi har dessutom fått springa mer och mer på varje träning eftersom att coach’s tålamod bara minskar för varje sekund av träningarna som går.

Annat som hänt är att jag bränt sänder min vänsterhand.. Jag skulle hälla upp kokhett vatten i min termos för att jag ville ha te med mig till lektionen. Det kom mer vatten än jag trodde och istället för att hälla i koppen så hälde jag över hela min hand. Jag var tvungen att lämna lektionen och gå till Andylinn för att få en first aid salva. Jag har varit tvungen att täcka handen varje träning och det gör så ont att studsa, passa, ta emot pass, spela defense, sätta screens och skjuta, alltså allt gör ont hahah! Det blir bättre och bättre varje dag men gör fortfarande så ont…

Jag har även hunnit med att prata med Maja och Fellan, såå mysigt och sprungit yoyo-test på min enda off dag på en KPE lektion och även gjort community service på en skola.
Idag har jag bara pluggat, kollat football, ishockey och tränat. Min dag imorn kommer bestå av plugg, plugg, träning och ännu mer plugg, jippii så taggad!!

Det är pretty much vad som hänt den senaste veckan, nästa vecka så har jag ett midterm, exam och quiz så plugg är vad som gäller!

Nu är jag helt sluuut, så godnatt!!

Kommentera

