Idag har varit en så sjukt bra dag! Jag bara älskar det här laget så mycket, vi har känt varandra i 5 veckor men det känns som att det har gått så mycket längre tid, som att jag har känt dom här tjejerna längre!!

Dagen började med frukost bestående av överblivna breadstricks, sedan åkte vi iväg till Walmart, Goodwill och Bangor Mall för att handla en massa behöverliga saker, jag handlade dock bara vindruvor. Löven har börjat ändra färger nu och det är så fint, jag älskar det!!

Efter det åkte vi tillbaka till campus och åt och sedan var det dags för football match. När vi gick därifrån stod det 0-21 så nästan alla lämnade innan halvtid, vi borde inte ha gjort det dock för de tog ikapp och vann med 35-31! Matcherna är bara för långa, jag orkar verkligen inte sitta där i 3 timmar när jag inte fattar någonting, haha, ska börja komma i halvtid istället så att jag inte missar det mest spännande. När vi gick och åt lämnade vi allt i Jules bil, så jag och Tihana gick och hämtade alla påsar, sedan efter matchen körde jag ner bilen till hallen. Jag älskar att köra bil, jag måste köpa en, så mycket mer frihet!!

Jag körde ner den till hallen för alla freshmen, KJ och Maddy åkte till Kobe’s för att fira Tihanas födelsedag, som var i tisdags. Det var så roligt, jag älskar Kobe’s men de gör så mycket mat! Jag fick ta hem mer än hälften, så jag kommer inte gå till dining halls på ett bra tag haha! Kobe’s är en slags show restaurang, de lagar maten framför gästerna och showar en massa. Våran kock var superrolig och maten var så himla god! Jag har inte ätit god fisk på jättelänge och ÄNTLIGEN fick jag min lax! Vi hade det så bra, dom här tjejerna är helt fantastiska, jag älskar att vi är från så många olika länder.

Kram mina fina människor där hemma, jag saknar er så!

Kommentera

