Den senaste veckan har varit galen, jag har haft grejer att göra non-stop! Jag har gått till lektioner, academic center, tränat och academic center igen varje dag och nu är veckan äntligen över! Jag är så trött: T.R.Ö.T = trött!!

Igår hände inget spännande och idag var vi lediga från träning! Däremot hade jag KPE i morse och vi hade body weight exercise, alltså 50 min träningspass vilket inte var överdrivet jobbigt men vi blev svettiga ändå… Så efter det gick jag till omklädningsrummet och duschade, under kpen sa vår GA att bara två stycken hade fått full credit på den senaste uppgiften och i omklädningsrummet kollade jag och såg att jag var en av dom! Haha jag blev så glad och började dansa runt så coach Amy, som också var där inne, började skratta, men det var värt det!

Efter det var det dags för mikroekonomi och sista lektionen för dagen var psykologi och då hade jag mitt förste college exam, så läskigt… jag vet helt ärligt inte hur det gick för frågorna var så annorlunda än det professorn pratat om på föreläsningarna så vi får väl helt enkelt vänta och se.

Det har regnat hela dagen och jag har ingen regnjacka eller något paraply så jag har gått runt med min fuktiga tjocktröja hela dagen och det är ju jättebra när man är sjuk, hehe, jag överlever! (ja jag borde ha tagit med mig regnjackan mamma…)

Efter alla lektioner har jag helt ärligt legat på min säng och inte gjort någonting, Blanca sov i 3 timmar och jag har kollat på film och pratat med Amanda, såå mysigt att äntligen prata med henne, vi har inte pratat sedan jag kom hit… Tiden bara flög iväg och det slutade med att vi pratade i 2 timmar! Thank god for Skype!!

Godnatt folket, klockan är inte ens tio på en fredagkväll men jag är så trött att jag började prata svenska med Blanca flera gånger, haha, jag håller på att bli galen!

 

2 thoughts on “Trött

Kommentera

