Jag hade ingen energi att skriva igår eftersom att jag tillbringade all tid som inte går till lektion eller träning i academic center, alltså typ 7.5 timmar utan att överdriva. Jag gav upp 23.30 haha helt sjukt…

Idag satt jag också och pluggade den tiden jag kunde men gav upp mycket tidigare idag för jag är så trött och har träning 6.40am…!

Vi hade 40 minuter träning med coacherna, gick igenom ett nytt spel och spelade för att komma in i det. Efter det hade vi 1h conditioning, det kan ha varit det värsta jag gjort i hela mitt liv. Vi körde 6×200 sprint på 35s med 200 jogging, 2×400 under 1.25 och 800m på 3.40. Jag klarade inte tiderna på sprintsen men alla andra tider, jag kunde inte andas genom näsan och det gjorde att jag fick ett kipande ljud i andningen, och jättesvårt att hämta andan… alla är superpushande vilket är toppen och folk tror att jag tog ut mig totalt men problemet var mer att jag inte kunde andas… jag tog ut mig, såklart, men det gör det så mycket svårare när man inte kan andas och speciellt när man inte kan få kontroll på andningen. Hade jag varit på BG just nu så hade dom aldrig låtit mig träna, speciellt inte kondition och när jag frågade vår trainer hur sjuk man måste vara för att inte träna så sa hon att en spelare tränade tills hon blev helt blå förra året så det här är väl ingenting haha.. Jag överlever, jag ska i alla fall försöka överleva morgondagen för fredag och lördag har vi ledigt, hallelujah!

Jag måste bli bättre på att ta bilder känner jag för jag har inget att lägga upp… Godnatt!!

Kommentera

