Veckan består av två inlämningar, två quiz och en exam, vilket betyder att det här helgen har bestått av plugg plugg och mera plugg. Igår gick jag inte utanför min dorm från frukost till middagen, jag pluggade, och passade på att vila, hela dagen..! Idag vaknade jag tidigt, gick och åt frukost och tvättade min kläder. Jag passade på att gå och kolla Field Hockey ett tag men jag förstod ingenting alls, så jag gick tillbaka till min dorm och pratade med Felicia, Felicia, Embla och Matilda, så mysigt! Dock satt Östersundarna på en buss påväg tillbaka från Luleå så det lät en massa ljud, lite svårt att höra haha. Men åh vad jag saknar dom!

Efter det var det dags för träning, vi körde lifting och det var sjukt kul, för hittills har vi mest fokuserat på teknik men idag fick vi lägga på mer vikt, jag älskar det verkligen när man lägger på mer vikt och laget skriker och hejar på varandra och pushar på varandra! Jag och Tihana stannade kvar efter träningen och sköt en massa. Coach Barron vill att jag ska skjuta mer även treor, det gör mig lite stressad eftersom att jag inte är en skytt, jag undrar om han tror att jag är bättre skytt än vad jag är.. Jag ska försöka skjuta mer innan, under och efter träningarna så att jag får in känslan bättre, så ska det nog bli bra!

Eftermiddagen bestod av att plugga KPE och psykologi och nu är jag äntligen klar, för dagen i alla fall. Så nu ska jag ta det lugnt, kolla netflix ett tag och sen ska jag sova, godnatt folket!

Kommentera

