Igår hände inget intressand och därför skrev jag ingenting om det. I dag däremot var en bra dag! Det började med lektion 8am, vilket kanske inte var det roligaste, sedan gick jag och åt frukost. Efter det satte jag mig i Academic Center i 2 timmar och pluggade en massa psykologi, eftersom att jag har mitt första quiz imorgon och professorn har knappt börjat på kap två som quizzet kommer vara på…

På eftermiddagen var det dags för head shots och video board som kommer visas på program och när vi introduceras innan match. Vi tog en massa bilder själva också! Vi fick testa våra matchställ för första gången och sist men inte minst: VÅRA BASKETSKOR KOM IDAG!! Jag är så glad, de är så sköna och snygga! Sedan hade vi en kort videogenomgång och en kort träning med coacherna och sedan pick up med laget. Det var många detaljer som skulle gås igenom på lite tid, mycket information som skulle in i huvudet. Vi får se hur mycket jag kommer ihåg imorn, haha.

Efter träningen var det inte mycket som hände, jag åt och sedan gick jag tillbaka till dormen och pluggade i två timmar till fast KPE den här gången, äntligen klar nu och nu ska jag gå och lägga mig!

Här kommer en massa bilder från dagen!

Godnatt!

One thought on “En bra dag

  1. Men hej Fanny-gumman. Så himla fint att få följa dig i ditt nya land med alla nya intryck och miljöer. Det låter som om du lever din dröm och har det hur bra som helst! Superroligt att du bloggar, fortsätt med det och framför allt ha det fortsatt helt fantastiskt over there!
    Största kramen ❤
    Lena

    Gilla

Kommentera

