Förra veckan gnällde jag på att vi inte körde tillräckligt med kondition, den här veckan tar jag tillbaka allt jag sa haha. Igår missade jag och Sierra träningen 8am för vi båda hade lektion då så kl 14 körde vi konditionsträningen själva. 12 tuches base-base två gånger, 4×1 varv på inomhus löpbanan som är hälften av utomhus löpbanan vi skulle klara varven på 35sek och jag låg på gränsen varje varv lite för långsamt på de två sista.. sedan körde vi ca 40-50 meter lunges x3. SÅ sjukt jobbigt och som om inte det var nog så hade vi pick up i 1,5 timmar direkt efter. Jag foam rollade lite snabbt och stod över första matchen (1 person måste stå över varje match eftersom att vi va 11 st) och sen var jag redo att köra typ. Det var extra kul för jag fick spela 3a och även fast att jag inte tränat på spelen som 3a så kunde jag dem vilket kändes tryggt. Även fast att vi inte tränar så mycket med coacherna än så lär jag mig nya saker varje dag, våra upper class tjejer är på oss hela tiden hur vi borde och inte borde göra, det är super bra och det känns som om vi blir bättre och bättre ju mer vi spelar.

Idag har varit en rätt så konstig dag, jag vaknade vid 9 och vid 10 så deltog jag i ett experiment för min psykologi kurs. Jag gick till en byggnad som jag aldrig varit i förut och det var superläskigt, haha, jag gick in via en sido dörr, upp tre trappor och möttes av två becksvarta korridorer. Jag testade alla dörrar i den ena, alla var låsta så jag gick till den andra och efter ett tag möttes jag av barn som skrek! Haha det låter som en skräckfilm men i slutet av korridorer hittade jag tillslut kontoret jag skulle till och barnen var en av kvinnornas som jobbar där. Jag och en annan tjej utförde experimentet, de ville se hur college studenter lär känna varandra och vi hade mycket gemensamt så jag skaffade mig en vän, haha, vi gick och åt lunch efter tillsammans med hennes vänner och sen gick jag och vilade ett tag, sedan bar det av till academic center för att plugga psykologi, det är så mycket att läsa jag drunknar.. efter ett tag ringde pappa så vi pratade ett tag och sedan pluggade jag i några timmar till.

Imorn kommer det hända en massa spännande saker så stay tuned!

Kommentera

