8.00 startade dagen med lifting, fokus på core activity. Det var sjukt jobbigt efter konditionen igår. Efter det gick jag och åt och sedan gick jag tillbaka till academic center och prata med Olivia, det slutade med att hon läst texten stycke för stycke och förklarade vad det betydde. Hon är guld värd, så snäll och så duktig och det känns som om hon verkligen bryr sig! Med anteckningar från genomgången med henne så lyckades jag få ihop en text som faktiskt blev hyfsat bra tror jag. När jag var klar gick jag till lektionen och vi pratade om texten. Det handlade om surrealism och automatic writing, vi fick sedan testa att skriva med tekniken. Det handlar om att skriva utan att tänka och istället bara låta orden flöda. Det var sjukt svårt och jag blandade svenska och engelska men det var rätt kul faktiskt.

Efter lektionen åt jag lunch och sedan tillbaka till academic center för att fortsätta plugga men ECO den här gången. Haha det är verkligen det enda jag gör, ha lektion, äta, plugga, träna.

Pick upen idag gick riktigt segt, jag var så trött i kroppen, men det känns som om spelen börjar sitta bättre och bättre. Jag är så trött i kroppen och i huvudet att jag knappt vet vad jag heter…

Såååå nu ska jag kolla klart på det här avsnittet av Grey’s och sen ska jag sova! 8am fyra dagar i veckan är fantastiskt! TGIF imorn alltså!

Godnatt!!

Kommentera

