Imorgon börjar skolan, jag har två lektioner en buisness class och en psychology class. Mellan det ska jag på undersökning hos en doktor och vår athletic trainer. Jag vet inte hur taggad jag är på att börja plugga men jag är redo för lite mer rutin i min vardag.

Igår körde vi vår första pickup med laget, det gick helt okej, det känns inte som att jag ligger så mycket efter som jag trodde innan jag kom hit. Det som saknas mest är konditionen, den finns inte haha.. Jag umgick lite mer med mamma och pappa igår eftersom att de åkte hem i morse. Först under dagen så åkte vi och köpte en fläkt till dormen eftersom att det är 28 grader inomhus även fast det är runt 25 ute.. Jag ville ha en bra men inte för stor fläkt, det enda problmet var att vi åkte till Target, Walmart och nånstans mer som jag inte kommer ihåg vad det heter men alla fläktar var slut förutom på Target där det fanns en kvar. Medan vi stod och kollade på den kom flera personer från UMaine och väntade till vi skulle släppa den. Men det gjorde vi inte och jag är så glad att vi köpte den! Det är så skönt 🙂 På kvällen mötes vi upp igen efter att jag tränat och ätit med laget. Mamma och pappa hade inte ätit än så vi åkte till en restaurang och jag beställde en förrätt, trodde jag, den var enorm! Så mycket mat, det såg inte ens ut som jag rört den haha. Efter en väldigt mysig middag åkte vi tillbaka till deras hotell där jag typ somnade på sängen så vi åkte tillbaka till campus efter typ 10 min med kramar så åkte de tillbaka till hotellet igen och jag gick inte till dormen och somnade direkt. Det känns väldigt bra att hela familjen kommer tillbaka till jul, så att det inte är sååå länge tills jag får krama dem igen! Idag var träningsfritt så vi åt frukost ganska sent, sen gick vi och kollade vart vi ska ha våra lektioner imorgon så vi inte behöver leta förvirrat då. Sedan gick jag till vår Academic Advisor för att få hjälp att förstå alla miljoner sidor man måste fixa konton i.. Vid 15 hade vi möte där man gick igenom alla NCAA regler (absolut inte alla men många), det hade tillsammans med killaget. Efter det gick vi tillbaka till omklädningsrummet där de äldre gick igenom en massa lagregler. Det känns som att om man bara beter sig som en vanlig människa så kommer man klara sig ur det mesta haha! På kvällen åkte hela laget till coach Barron’s hur för att äta middag och umgås, det var supergod mat och dom har ett så fint hus! Vi fick även våra scheman för de närmaste veckorna och jag har bara eftermiddagsträningar!! Inga 6 am har inte (än i alla fall) 😀

Jag är såå trött nu, jag är typ fortfarande jetlag… Så nu ska jag sova, godnaaatt ❤

Kommentera

