Första dagarna

Nu har jag äntligen kommit fram till campus och lyckats fixa det mesta. Igår var första hela dagen här och Coach Amy (ass coach) tog med mig och mina föräldrar till banken för att fixa ett amerikanskt konto, vi fixade nytt sim till mobilen så nu har jag ett amerikanskt nr. Dock verkar det som att jag inte kan ringa eller smsa till svenska nummer så man når mig på facebook, whatsapp osv.. Sen åkte vi till Walmart och Target och köpa en massa saker, det tog typ ganska lång tid för vi fattade inte nånting typ haha. Asså jag hatar jetlag.. Igår höll jag på att kollapsa för att jag var så trött men en dubbel espresso löste det hela!

Idag hängde vi i hallen hela förmiddagen och sköt och efter lunch var jag och mamma och pappa påväg till stan för att fixa lite saker när jag fick ett sms om att det var träning och att alla skulle ta sig dit så snabbt som möjligt. Vi körde sjukt jobbiga stair sprints, sen 20 yards och 10 yards sprints och tillslut en miljon övningar i gymmet. När det var över åkte jag och mamma och pappa till en restaurang för att äta middag och efter det spelade fotbollstjejerna match som dom vann med 3-0. Jag tyckte att vi var många freshmen i basketen, vi är åtta, men dom har 12 nya freshmen på sitt lag, det är helt sjukt!

Jag kan inte fatta hur jag någonsin kommer att kunna lära mig vart allting ligger.. jag hittar ingenstans, och det lär inte bli bättre när 10 000 andra studenter går runt på campus haha..

Jag har massa bilder att visa men jag orkar inte nu för dom ligger på telefonen och jag är sååå trött, så det får bli någon annan dag!

Imorn ska vi testa att springa 1 mile på 6.30 men det kommer aldrig att hända… men men det är bara att hålla tummarna och köra på! Vi kommer troligtvis att ha det riktiga testet nästa vecka och om man inte klarar det innan matcherna börjar så får man inte spela på 1 månad då man får testa igen tills man klarar det så förhoppningsvis klarar jag det innan dess!

Godnatt alla sockertoppar innan jag svimmar!

Kommentera

